søndag den 26. maj 2013

Mon vi bliver mange?

Margit har igen i år sendt mig en invitation til at være med til WWKIPD, altså strik ude dag  søndag d.16. juni i slotsgården på Sønderborg slot, fra kl.11-16. 
Selvfølgelig vil jeg da med og håber at rigtig mange andre har lyst til at være med. Det har været både sjovt og hyggeligt at være med de andre gange. Forleden sagde en bekendt mig, jeg vil gerne med, men vil gerne følges med nogen, jeg kender jo ikke nogen. Vi blev dog hurtigt enige om at dét ikke var noget problem, blot hun tog strikketøjet med, for der gik nok ikke mere end 5 minutter før hun kendte nogen.
:-)
Så skulle du også have lyst til at deltage, så mød bare op, der er ingen tilmelding. Du skal blot medbringe strikketøj (og snakketøj) stol, måske et tæppe og forplejning.

2 kommentarer:

  1. Har også planer om at kikke forbi med mit strikketøj :)

    SvarSlet
  2. Oev, jeg bor alt for langt vaek.

    SvarSlet