fredag den 31. maj 2013

Kreativ weekend

Den uge smuttede da lige i en vis fart.
Mandag var jeg til Ladywalk I Sønderborg, som endte med at blive landets største, bare fedt. Over 4500 deltagere. Vi kan noget hernede.

Sønderborg Pipes And Drums stod og spillede så smukt ude ved vandet, et højdepunkt hver gang. Benene var godt ømme da vi kom i mål, men det er en skøn fælles oplevelse. 
I morgen er jeg inviteret til garngramsning i en naboby...Birte kommer også, det glæder jeg mig vildt til og så skal vi bare hygge med garn og måske motionere strikkepindene😊
Der er også Kreativt marked i Mjels denne weekend, ude på Røde Næb. Mon ikke jeg er nød til at tage turen derud....igen i år;-)
Jeg er bare rigtig spændt på hvor mange vi bliver til strik på slottet om 14 dage....mine strikkeveninder er gode til at sprede budskabet lyder det til:-)
Så skulle du have lyst d.16.6. Kl 11-16 på slottet i Sønderborg, så kom endelig og vær med til strik ude dagen. 





2 kommentarer:

  1. Ih, det ville jeg gerne, men jeg maa strikke med paa afstand desvaerre.

    SvarSlet
  2. Hej Lin
    Ja den afstand er jo desværre ikke lige sådan at komme udenom. Er der ikke et arrangement i nærheden af dig?

    SvarSlet