søndag den 25. januar 2015

Strikkekrise

Nu ved jeg hvorfor jeg ikke er vild med deadlines på strik. Jeg er ved at strikke babytæppe og moderen skal nedkomme SNART. Jeg synes jo arbejdet gled fint fremad indtil.......jeg opdagede dette.....
Dét udløste godtnok lige et dybt suk. Det ville jeg simpelthen ikke aflevere. Spidsen af trekanten var strikket med en anden indfarvning end resten, S...
Så det blev en ommer. Heldigvis havde jeg gemt banderolerne på garnnøglerne, så jeg kunne finde et rigtigt nøgle. Men det er så trods alt ikke så skidt at det ikke blev godt for noget, for jeg synes at det jeg har måttet strikke om, især kanten, er blevet meget pænere end det oprindelige. 
Nu må der så bare turbostrikkes, hvilket ikke er min stærke side, men jeg skal nok nå i mål......ellers må hun sørme lige klemme ballerne sammen;-) 
Mønsteret er Jared Floods tweed baby blanket og garnet er cottonwool fra www.garnudsalg.dk

1 kommentar:

  1. Saa lad os haabe hun klemmer nok til at du kan naa det lol.
    Det bliver rigtigt flot og kan da kun goere hende glad.

    SvarSlet