mandag den 7. april 2014

Langtidslagret strik

Jeg kunne i sidste uge, laaaangt om længe sige "endelig færdig" om min muslingetunika fra Hjelholts. 
Det har været kedelig strik, ikke den store udfordring at tage en maske ud på hver 10. omg i hver ret/vrang bane. Den er blevet lækker efter vask og jeg kommer også til at bruge den. Men nu hvor det ikke er så koldt udenfor, er den alt for varm at have på. 
(Beklager de lidt dårlige billeder)
Nu er der slået op til et sjal/stola i rudemønster. Det er der vist mere udfordring i;-)

2 kommentarer:

  1. Ork - så er du jo forud og har en dejlig tunika til næste år :-) Hvor ser den garnforretning i Christiansfeld lækker ud - det må jeg skrive mig bag øret, hvis jeg kommer på de kanter :-)

    SvarSlet
  2. Den er blevet rigtig fin! Og glæder mig til vi skal på tøsetur til Christiansfeld :-)

    SvarSlet