torsdag den 18. juli 2013

Naturen "larmer" eller gør den?

Jeg synes jo jeg bor på det skønneste sted og kan ikke lade være med at grine (kraftigt) når jeg læser/hører dette:

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/07/18/163545.htm

Så må de endelig lade være med at flytte herud hvor jeg bor, for her er masser af såkaldt larm" fra naturen. F.eks blev jeg en morgen, meget tidligt, vækket af rævehvalpe der legede og larmede" :-) og hvad med solsortene der skælder og smælder fordi en natugle sidder for tæt på deres rede?

Jeg elsker det :-) 

Og tænk....jeg vil ikke bytte med dem. 

De skulle jo lytte til denne her :


4 kommentarer:

  1. Hellere lidt fuglesang end en tunet knallert hihi.Et stort undskyld for dette til bymennesker, men der er altsaa nogle der burde holde sig til stenbroen.

    SvarSlet
  2. Jeg overvejede også at de kunne bede fødevareminister Mette Gjerskov om at lave et forbud, så fuglene ikke må larme før efter kl. 8. Hun er "fantastisk" til at udstede forbud og påbud.

    SvarSlet
  3. Ja, verden er af lave - i min have sørger jeg altid for, at der er godt at bo for pindsvinene og de "larmer" altså ret meget ;-) De grynter og hoster og tramper og gør ved ;-)

    SvarSlet
  4. Griner - godt, jeg er alene hjemme,for det lyder vist heller ikke for kønt :-D

    SvarSlet