søndag den 21. juli 2013

En favorit

At vi gerne besøger Universe, lægger vi ikke skjul på. Der er altid noget nyt at udfordres med, især når hele familien, 4 generationer tager derned sammen. Så kommer de indre legebørn frem i alle:-)
Jeg nyder blomsterfloret hver gang, for hvor er her smukt. Deres gartnere laver et stort stykke arbejde. Bittens have er, fornemmer jeg tydeligt, lavet helt i hendes ånd. Jeg har ikke selv mødt hende, da jeg aldrig har arbejdet på Danfoss, men der er noget helt særligt over hende. Ligesom Dronning Ingrid. 
Her var jeg i parken, lige efter dagens åbning. 




 
I eftermiddags tog vi så til stranden. Virkelig lækkert. Jeg er dog ikke så god til ligge og "stege" så jeg trækker ind i skyggen en gang i mellem. Dér kan man også strikke. Bade.......nej ikke endnu....det skal helst lige boble i kanten til mig;-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar