lørdag den 12. januar 2013

Lækkerier

Der er renset lidt moskus igen, efter kyndig vejledning fra dejlige spindekvinder:-) og mit første alpaka garn er klar. Ikke meget men lækkert er det. Jeg har selv renset, vasket, kartet og spundet det. En god fornemmelse at ha gjort det helt fra bunden. Men jeg indrømmer også at det tager tid, så det bliver nok ikke den foretrukne måde at gøre det på. Dertil er der alt for mange der lokker med smukke fibre til salg😉
Nu har jeg endelig fundet ud af hvordan jeg sender fra min IPad og kan lægge billeder ved, uden alt for meget bøvl. Der er simpelthen en Blogger App og så kører det. Det har nu været en god investering, den IPad. Men det kunne ligeså godt ha været en anden tablet, men nu blev det den her.

2 kommentarer:

  1. Jamen altså,Kis....det ser da FANTASTISK GODT UD :-)
    Og du har helt ret, det tage lang tid, men er også lidt sjovt....en gang imellem. Og fristelserne rundt omkring skal jo også passes, købes og spindes...he he.
    God weekend til dig
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Kirsten, det har været godt at få gang i rokken igen, efter en tid med kun sporadisk spinding. Der var nogle hængepartier som nu er under eliminering, halvfyldte spoler der skulle fyldes op og tvindes f.eks;-)Totalt afstressende og hyggeligt.

      Slet