tirsdag den 11. november 2014

Fuld fart frem og lige om lidt er det jul........6 uger til at vi kan holde juleferie i 14 dage. Jeg har lige en enkelt og sikkert meget tiltrængt fridag inden. Der er lige et julemarked, hvor jeg er en af tovholderne, der skal overstås og det kræver lige en fridag bagefter. 
Julegaverne købes forhåbentlig i god tid i år.....godt at ha et standpunkt...så må vi se om det holder. Der er et par strikkede julegaver der skal være færdig. Og barnevognstæppet til svigersønnens søster, skal der også gang i. Lige der må jeg erkende at strik med deadline, "dræber" lidt. Så SKAL man strikke, for det skal jo nås. 


Jeg elsker disse, næsten daglige scenarier, lige udenfor vinduerne. Jeg føler mig priviligeret, med udsigt langt ud i horisonten. Selv i dag på en grå og våd søndag, synes jeg at der er noget ved den udsigt. Især fordi det så er strikkevejr;-) 
Eller spinde-vejr. I torsdags tog jeg for første gang i laaaang tid, til spindeaften i Spindeforeningen. Jeg var lidt brugt efter en uge med en del gøremål og nøj hvor jeg kunne mærke at det gjorde godt at sætte sig og bare lade rokken køre. Gengældt gensynsglæde og masser af kram, snak og grin gjorde det til en perfekt aften. 
SÅ er det jeg husker hvorfor jeg er medlem af Spindeforeningen, det er nemlig bare verdens bedste forening:-) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar