tirsdag den 17. december 2013

Leverance fra Nord


 Jeg er vist en "svag" sjæl hvad angår garn:-) For hver gang Kenneth sender nyhedsbrev ud, så trykkes der på tasterne i en vis fart og vupti kommer der sørme en pakke til mig. Der er ikke sikre planer for anvendelsen af det hele, lige pt, men en masse ideer og et enkelt planlagt projekt, er der købt ind til denne gang.....og nu kom der igen garn hjem i en farve jeg manglede, hos Garnudsalg og hvad skete der så lige?......jeg tænker bare...godt jeg bor så langt væk, for ellers ville jeg jo altid kunne finde en undskyldning for at skulle besøge Kenneths lager om fredagen;-)
Den lyse lilla er super Geelong. Lækre sager, som ikke skal bruges til hvad som helst. 
Nu står juleferien snart for døren, hvilket jeg glæder mig til. Så må man sove længe, nyde morgenkaffen, lave det man lige har lyst til(måske få styr på det uldne lager). Men jeg elsker nu også hverdagens rytme. Forhåbentlig får jeg strikket Tempelblomsten færdig. Det er besluttet at den skal forlænges med et blad, efter at jeg prøvede Birtes i søndags. 

1 kommentar:

  1. Jamen, sikke vi skal strikke.... Jeg glæder mig sådan til det Geelong!
    Mens jeg grubler over min avis, prøver jeg at hækle... Fandt Julekogler i Kreativ strik, et lille projekt til at hygge med.... Men jeg bliver aldrig begejstret for at hækle.
    Hyggejuleferie til dig. Anne

    SvarSlet