torsdag den 26. december 2013

Endelig lidt vinterstemningen i juledagene

Da jeg stod op, var marken, græsset og alt andet hvid af frost. Helt vindstille, kun lyden af fasaner, småfugle og en skade. Ingen oppe, også helt stille her. 
Strikketøjet har fået en god omgang i går aftes......det kan jeg godt mærke lidt nu:-( men jeg må køre på, for jeg kan mærke at det skal være færdigt, for ikke at ende i en kurv, med 4 manglende omgange for at jeg kan trække den på. 
Ja og en glædelig jul til alle....mon ikke der er julehygget rundt om, ligesom her i huset. Vi har ingen aftaler og det har vi det fint med. I dag skal ældste og jeg i biffen og se "den hundredårige..." Men det var ikke aftalt på forhånd og vi glæder os:-)
Jeg fik rigtig dejlige julegaver blandt andet dette
 Svigermor giver altid penge og de måtte investeres fornuftigt, så det blev en cone uld fra Kenneth:-) bogen har jeg fået af ældste og kæresten. Jeg har   fået dejlige julegaver i år, både til fælles afbenyttelse med landmanden, men også til egen forkælelse. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar