onsdag den 2. november 2011

Kreative piger på messe

hvorfor billedet absolut VIL vende på hovedet ved jeg ikke, det ligger rigtig nok hvor det er hentet
Vi var 4 piger der havde aftalt at skulle til Kreative dage sammen. Vi ankom til middag og allerede der, var der pænt mange besøgende. Heldigvis tyndede det ud i løbet af eftermiddagen, for jeg skal love for at der var fuldt af mennesker overalt. Vi sorterede hurtigt ud i hvad vi ville se. Alle ville gerne kigge på garn og strik, så vi fik vist besøgt samtlige stande af den slags. Nogle mere interessante end andre. Men så er der jo noget for enhver smag og pengepung. Hos Tante Grøn fik min veninde og jeg hilst på Julia. Rigtig hyggeligt lige at hilse på. Hos Tanterne fandt jeg græskarrene fra Kastaniestrik og Pagode hatten fra Christel Seyfarth, som jeg havde udset mig hjemmefra. Hos Lotte Kjær hilste jeg igen på LisbetZ og fik denne gang et strikkekit til hendes baskerhue med hjem.
Manglede jeg garn? Nej egentlig ikke, men undskyldninger for at liiiige dét projekt må ejes, kan jeg sagtens finde, bl.a. har jeg hørt at der kommer 30% mere sne denne vinter( så sner vi da inde, eller?) et gammelt hus skal isoleres godt og heldigvis mødte jeg mine fantastiske støtter udi uldne indkøb, Susanne og Kirsten, adskillige gange, så ingen dårlig samvittighed her:-)
Jeg måtte altså også ha "Hattedamer" med hjem i tasken. Den er godkendt af resten af husets piger. Så måske den står på hattestrik her til vinter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar