søndag den 14. august 2011

Mon de også har styr på DET?

Planteavlsdirektoratet har helt styr på hvornår efterafgrøderne skal være sået, men har de så også styr på vejrguderne???? Nej her er der vist noget de absolut ikke kan styre !!!!
Det er dybt frustrerende at se det bare regner og regner og kornet bare bliver mere og mere vådt...og kvaliteten derefter. Rigtig træls.
Nå, men så må man finde det positive frem og sige at så kan jeg få lov til at deltage i strikkeaften med mine veninder. Min lokale garnpusher, mit absolutte favoritsted, holder ophørsudsalg fra imorgen. Ærgerligt, men jeg respekterer hendes valg til fulde. Det er lidt underligt at støtte et ophørsudsalg hos en som man er kommet til at kende og synes er et dejligt menneske, men ikke at komme er vel ikke at støtte op om hendes valg. Så jeg skal til udsalg.
Jeg føler mig da lidt heldig at jeg nåede lidt på tøj-udsalg i år, det er ikke altid jeg finder tid lige når det går løs. Godt der også er udsalg på nettet hos Two Danes hvor jeg var heldig at få købt denne skønne kjole til ½ pris. Den bliver jeg glad for, helt sikkert.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar