søndag den 10. juli 2011

Topstykket

Uha, mon ikke andre end jeg kender det, at man kan sidde og tænke, "Har jeg mon garn nok til min kjole eller hvad man nu har på pindene?" Jeg er ved at strikke Topstykket og kan se at jeg bruger 1. nøgle ud af 4 bare på at strikke bullen. Mon den bare bliver taljekort eller er det bare mig der er unødvendigt bekymret, for jeg kan jo se på Ravelry, at folk angiver 4 ngl i str M?? Min strikkeprøve passede på en prik, så det er heller ikke der det skulle gå galt.
Jeg købte kittet på messen  i Middelfart, så...... det er vel ikke lige nemt at ramme samme indfarvning hvis..........
Men trods alle bekymringer om rette garnmængde, så bliver det altså bare en lækker tunika/kjole.
Go søndag til alle :-)

1 kommentar:

  1. Tak for tipset med pindene. Fire nøgler til Geils topstykke, den er god nok.Min er blevet ( i længden altså) til en lang tunika/kort kjole der går godt ned og dækker numsen. Jeg ermægtig glad for min, og skal da også strikke een til på et tidspunkt.

    SvarSlet