lørdag den 26. februar 2011

Noro-look-a-like

Imorgen går turen til Lilleskov Teglværk, hvor spindeforeningens generalforsamling afholdes. Det lyder måske kedeligt,men DET er det bestemt ikke. For der skal snakkes ;-), spindes, gramses på uld og garn, handles og inspireres og ikke mindst skal vi høre om Noro-look-a-like garn og hvordan det spindes.
Pia har allerede lagt en super vejledning ud på nettet og jeg kunne ikke dy mig for at prøve, for jeg elsker Noro garnet. Jeg skal øve mig i at få ulden blandet bedre sammen og det skal nu også nok lykkes. jeg ønsker mig en kartemaskine, men de er lidt dyre når jeg tænker på mit behov ligenu. Men det koster da heldigvis ikke at ønske ;-) Tråden jeg har spundet skal Navaho tvindes, for at det ikke bliver alt for spraglet at se på.

2 kommentarer:

  1. Så spinder du nok som en kat hele natte ;)
    Håber du har sovet godt.

    Det ser meget spændene ud.

    Yt.
    Som ikke kan komme ind i kommentar ved bare at klikke på linket, men må højre klikke og trykke åben.
    Er det med vilje ??

    SvarSlet
  2. Hej Yt
    Det har jeg desværre ikke nogen forklaring på, men jeg vil da arbejde med det :-)
    Jeg sov som en sten, var bare 110% brugt igår aftes. Men hvor kan man altså leve højt på sådan en dejlig dag, rigtig længe :-)

    Kis

    SvarSlet