torsdag den 12. august 2010

Fri

til at gøre hvad jeg har lyst til...næsten da. Er på standby, hvis der skal høstes. Sådan er min lod i denne tid. Men det giver da tid til at strikke, få ordnet opgaver som ellers bliver liggende og nyde at jeg ikke behøver stå op kl.6. Er godt på vej med trøjen til min mor. Men hvor er det godt at jeg ikke er nybegynder i at strikke, for havde den forlængst ligget dybt nede i kurven. Jeg kontaktede Familie Journalen for at gøre opmærksom på fejlen og derefter Marks og Kattens. Hos M&K snakkede jeg med en meget sød dame og vi fik den gået igennem og det endte med at jeg fik originalopskriften tilsendt, men det er sørme der fejlene er skrevet !! FJ har rettet opskriften til så det passer. Så der må jo være noget om snakken ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar