tirsdag den 27. juli 2010

Heldigvis var jeg ikke ene....

om at finde fejl i opskriften på den søde jakke med hulmønster, som jeg strikker til min mor.
Efter at have talt og talt, rimlet op og strikket igen bestemte jeg mig for at ringe til Familie Journalens håndarbejds-hjælp. Hun var godt klar over at den var behæftet med fejl og de skulle være rettet efterhånden, på nettet. Vi gennemgik sammen, den størrelse jeg skal strikke og hun måtte da indrømme at det ikke lød som om det passede rigtigt med maske antallet. Vi kom frem til nogle muligheder og at jeg gik videre til Marks og Kattens i næste uge, hvis det stadigvæk ikke lykkedes.
Surt at skulle bøvle med det, når man gerne vil videre og få jakken afleveret.
Solbær og stikkelsbær er kommet i fryseren. Skønt at have til vinteren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar