søndag den 14. marts 2010

Rokketræf i Rinkenæs

Sikke en skøn dag i selskab med så mange dejlige kvinder. Rokkene spandt i alle hjørner og Karin Hørkilde havde medbragt sine skønne fibre. Jeg var så heldig at finde en skøn supportgruppe som gerne ville bakke op omkring nødvendigheden af fiberkøb i rigelig mængde. Vi var ihvertfald rigtig gode til at støtte hinanden i at det ikke var godt at holde sig tilbage. Susanne og Marion holdt et fint foredrag om forarbejdning af rå uld. Rigtig lærerigt at se og høre om emnet for en nybegynder som mig. TV-syd kom sandelig også på besøg og lavede et lille indslag.  http://www.tv2regionerne.dk/?id=534856&r=1
Jeg fik også lært at spinde Angora. Det er simpelthen så blødt og lækkert. Jeg glæder mig til at tvinde det sammen med noget silke, måske. Det skal jeg jo også først lære at spinde:-)

1 kommentar:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud, håber at kunne være med næste år.. :)

    Mvh Laila

    SvarSlet