onsdag den 3. marts 2010

Færdigt til generalforsamlingen

Jeg nåede det, at få mit Aestlight sjal færdigt til generalforsamlingen i Spindeforeningen. Dejligt at nå sit mål.
Det er mit første sjal med så meget hulmønster og så blev det rigtig godt og bliver med garanti et af mine yndlings-sjaler.
Søndag morgen kl.8 sejlede vi med færgen til Fyn for at deltage i Spindeforeningens generalforsamling. Hvor var det berigende at møde så mange spindeglade piger i alle aldre. Der blev undervist i noget med vævning(det er ikke min stærkeste side) og selve generalforsamlingen blev også afviklet på behørig vis. Der var rig lejlighed til at beundre de mange flotte projekter folk havde medbragt og de mange forskellige rokke der findes. Masser af lækker uld var der også mulighed for at  købe (og mærke på) for Karin Hørkilde og Lamaland havde medbragt i rigelige mængder. Jeg købte noget BFL og nogle silkekokoner til at spinde.
Jeg var i det skønneste og festligste selskab hele dagen.
Tak for skønt selskab til alle. Billedet her er taget af Fru Nielsen og hvor ser vi koncentrerede ud :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar