mandag den 14. december 2009

Hvor bliver man glad.....


...når man finder ud af at man har gjort et godt kup. Jeg købte mig en brugt Asford Elisabeth I og det viser sig at være en super god rok som jeg var heldig at få til billige penge. Og den kører som en drøm (synes jeg jo) jeg har jo ikke prøvet andet en den gamle (som var en dårlig kopi af en god rok) som min bedre halvdel hentede i nabolaget, hvor den stod til bortgivelse. Ja og så har jeg da også prøvet Kirstens Kromski Sonata. Det er kræs og man har en rigtig go arbejdsstilling. Men nu var det altså Elisabeth´en der kom først her hos mig.
Jeg havde den med til Krea-cafe hos Elin i onsdags (hvor også Kirsten og Susanne kom og de har sagt god for min Elisabeth, altså at det var et kup, til prisen).
Min svigermor har besluttet at vi får penge til jul og så selv køber det vi gerne vil have til de voksne og til pigerne. Jeg bestilte straks 2 nye spoler, et spolestativ og lidt reservedele hos Skytten. Men det kan vist blive svært at lade det ligge til efter d.24.12., men jeg tager mig da sammen gør jeg :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar