tirsdag den 8. december 2009

Haspemølle

Fornyligt købte jeg en gammel haspemølle på det lokale loppemarked for den nette sum af 50 kr, mod at vi selv udskiftede den ene "arm". Den var knæket, men heldigvis lå der den ny, som bare skulle sættes i. Den kører rigtig godt og har en omkreds på 1´5 meter. Der fulgte også udstyr med så den kan laves om til en garnvinde i forskellig størrelse. Dog manglede pindene til at sætte i, men det har jeg sat den lokale trædrejer til at ordne.
Nu venter jeg så bare på at få den retur igen. I morgen aften går turen igen til Mjang hvor jeg skal til Krea cafe med nogle veninder. Jeg skal lige have rokken med for Kirsten har lovet at kigge på den om der skal justeres noget på den og selvfølgelig må jeg lige have mine produkter med til fremvisning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar