lørdag den 21. maj 2016

Så runder vi året af....


Endelig juleferie, vores stue nåede at blive færdig så vi kunne tage den i brug til juleaften. En skøn julegave at få, når det nu har taget laaaang tid(ca 2 år)
Der er sket så meget siden mit sidste indlæg her på siden, så jeg vil starte med at vise et færdigt stykke strik.tempelblomst lettere modificeret så den passede datteren. Ingen ærme manchetter men en række blade mere. Ja og så en rullekrave. Hun er så glad for den :-) Ja og så er moderen jo også glad :-)
Jeg var til Spindeforeningens træf i Ribe i September. Det var en af de weekender som gav så meget på energikontoen. Det ER altså bare Danmarks bedste forening. Vi storhyggede os, spandt, snakkede, gik på høstmarked i Ribe, spandt, snakkede og fik den lækreste mad på Danhostel i Ribe. Der var også foredrag af Riberokkens mester og vægteren kom forbi og tog os med på en lille byvandring.
At møde manden bag Riberokken har ført til at jeg bare MÅ eje sådan en, hvis den er til at komme i nærheden af:-)
Fantastisk weekend. 

2 kommentarer:

  1. Din forandrede tempelblomst er da blevet meget paenere end originalen synes jeg. Godt gaaet og stort tillykke med ny stue. Er der saa plads til en rok i den nye stue???

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er ALTID plads til en rok Lin😄Der er sågar 2 lige pt

      Slet