onsdag den 22. februar 2012

yderst vest på

Blåvand Fyr
En uge i Blåvand gjorde godt. Et hyggeligt sommerhus, med pool, spa og brændeovn så var der vist noget for alle. Der blev samlet konkylier ved Blåvand fyr, set på bunkere,bl.a. Tirpitz stillingen, tur op i fyret med formidabel udsigt, tur på Skallingen og fejret fødselsdag med døtrene og et par gode venner.


Det yderste vest
Der er smukt ude på den vestligste spids og især på Skallingen, hvor man kunne føle sig hensat til en kulisse i Ringenes Herre eller lign.
Tjaa, har den mon l......
Forunderligt klarede vi os en hel uge i Blåvand med kun at blive tiltalt på tysk én gang:-) Et dejligt sted er det og butikker mangler der da heller ikke. Mange havde op til 70% på alt, så der blev da oset lidt. Dog var det kun mig der fik noget med hjem, en lækker tyrkis skindjakke.  Men bedste butik er nu Ho Strik. Super sød betjening og et stort udvalg og rigtig hyggelig butik. Janes webshop skal jeg vist liiige slå et slag indenom( og gemme dankortet langt væk...eller;-))
Jeg nåede også strikke en Nessie i løbet af ugen, selvfølgelig med garn fra Ho ;-) (så var der en undskyldning for at skulle derned igen hvis der nu ikke var garn nok ;-)) Jeg havde nu også fyldt i tasken hjemmefra, så der ikke skulle mangle mulighed for at at strikke en pind eller 20.
Ringenes Herre landskabet på Skallingen. Meget facinerende
På stranden ved Skallingen
Nessie i Noro Kureyon Sock

4 kommentarer:

  1. Blåvand er ALTID dejlig:-) Og det ser jo ud til at du har den helt rette indstilling til butikken med stråtag......he he.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kirsten, selv yngste synes det var en super butik;-) Knus Kis

      Slet
  2. din nessie er virkelig flot. Men nu tror jeg sandelig at jeg også snart skal en tur til Ho for at se om det virkelig er så dejlig en forretning. Vi ses vel i Ry om ikke så længe. Kh Birte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Birte. Tak, du må altså til Ho. Du får fuld opbakning herfra ;-)
      Vi ses helt sikkert i Ry. Jeg glæder mig rigtig meget til at gense og møde nye kreative mennesker.
      Knus Kis

      Slet