søndag den 18. september 2011

Uventet billig

Yngste og jeg var på visit i "storbyen", der blev oset lidt, kigget på mulige ønsker til jul (uha der er læææænge til) Blandt andet har jeg længe haft kig på en lækker taske fra Reisenthel og da jeg fandt ud af at den faktisk var 50 kr billigere i den lokale lædervarehandel (199kr) end det billigste sted på nettet, så kunne det altså ikke vente heeelt til jul. Yngste bakkede vældigt op ;-) Så der kom ny strikketaske med hjem og jeg skal love for at der kan være noget i den. Den er allerede et hit. Så ønsker jeg mig da bare den helt store til jul ;-)Tiden er gået lidt stærkt den sidste tid og en omgang snot har ikke gjort det bedre, så der er ikke spundet alt det jeg gerne ville. Jeg ville så frygtelig gerne strikke Cladonia, men det er altså kun halvdelen af garnet der er spundet, så det er på standby indtil resten er klar. Det SKAL nemlig strikkes af mit eget håndspundne garn, et mål jeg har sat mig.

Hendes Verden bød i denne uge på et tillæg, hvor denne halsvarmer var med. Den må jeg have på pindene. Jeg må altså også snart have flere hænder til at strikke alle de lækre ting jeg falder for......men det er vist godt nok der kun er de to jeg har for ellers ville vi da drukne i strik ;-)
     

1 kommentar:

  1. Lækker strikketaske kan jeg godt forstå du måtte have med hjem ;-)

    kh Jane

    SvarSlet